

Orientujeme se na zákazníky a do naší strategie vnášíme i tržní pohled

Zákazník je spokojený. Vzpomeňte si, jak společnost Amazon postavila svůj byznys na tom, jak se neúnavně orientuje na zákazníka, že mu poskytuje bezproblémový a personalizovaný nákupní zážitek a že neustále inovuje, aby uspokojila neustále se měnící potřeby zákazníků.
Vybízení zákazníků ke zpětné vazbě a reagování na ni, proces odhlášení jedním kliknutím, výjimečný zákaznický servis dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, který odpovídá na jejich dotazy a řeší vzniklé problémy, sledování chování zákazníků a využívání těchto údajů k doporučování produktů a vytváření personalizovaných nabídek, to je jen několik příkladů strategie skutečně orientované na zákazníka.
Orientace na zákazníka začíná u lídrů tím, že zdůrazňují, jak důležité je porozumět potřebám, přáním ale i potížím zákazníků. Pokud je zákaznická zkušenost naší prioritou, musíme naslouchat zpětné vazbě zákazníků, porozumět tomu, co zákazníky trápí, a snažit se rozptýlit jejich obavy.
Empatie a komunikace jsou pro nás samozřejmostí. Povzbuzujeme a podporujeme zaměstnance v tom, aby hledali možnosti, jak zlepšovat zákaznickou zkušenost, a poskytujeme jim zdroje a potřebné zázemí, aby byli schopni se přizpůsobit podle podnětů od zákazníků.

English version for external guests only.